Hoe dien ik een reparatieverzoek in?

Serviceabonnement

Als huurder van Dudok Wonen bent u zelf verantwoordelijk voor kleine reparaties aan uw huurwoning en de bijhorende kosten. Omdat wij het u graag makkelijker willen maken, bieden wij u de mogelijkheid om een serviceabonnement bij ons af te sluiten. Voor € 5,- per maand voeren wij kleine reparaties voor u uit. Klik hier voor meer informatie over het serviceabonnement

Online

Reparatieverzoek indienen

Telefonisch

Heeft u een vraag over een lift-, cv-, geiserstoring of rioolverstopping, dan kunt u rechtstreeks bellen met de onderstaande bedrijven.

CV storingen

Bonarius Service bv: (020) 407 49 49 (24 uur per dag)

Liftstoringen

MO 2: 0800 860 08 60*
*Bewoners van aanleunwoningen en koopwoningen bellen het telefoonnummer dat bij de lift staat.

Rioolverstoppingen

Fa. Teeuwissen: (035) 525 23 19 (24 uur per dag)

N.B. Mocht de verstopping zijn veroorzaakt door iets wat niet in het riool hoort (zoals bijvoorbeeld: olie, benzine, verfresten, chemicaliën, vet, lappen, wetties, speelgoed, touw, kattenbakkorrels, maandverband, etc.) dan zijn de kosten voor eigen rekening.

Geiserstoring huurgeiser

Gasservice ’t Gooi: (035) 624 22 42

Glasbreuk en overige reparatieverzoeken

Bij glasbreuk en overige reparatieverzoeken belt u met onze afdeling Service & Reparatie:
(035) 646 16 00

Buiten kantoortijden

Bij spoedreparaties belt u met (035) 646 16 00, ook buiten kantoortijden.

Schriftelijk

Dudok Wonen
Afdeling Service & Reparaties
Postbus 1854
1200 BW Hilversum

Meer informatie kunt u vinden in de brochure 'Alles over het onderhoud in mijn huurwoning'.

Vertalen / Translate