Kwaliteit van dienstverlening

Meest aan ons gevraagd over Kwaliteit van dienstverlening

Hoe meet Dudok Wonen de klanttevredenheid bij huurders?

Wij meten continu hoe onze klanten onze dienstverlening beleven. De meetresultaten geven ons inzicht in hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Onze huurders worden hiervoor telefonisch benaderd door KWH in opdracht van Dudok Wonen.

De beltijden zijn maandag tot en met vrijdag van 17:00 tot 21:15 en zaterdag van 10:00 tot 19:00. Uiteraard staat het u als huurder vrij om te weigeren aan het onderzoek deel te nemen. Ook is het mogelijk om een afspraak te maken voor deelname aan het onderzoek op een tijdstip dat het u goed uitkomt.

Ik sta in het Bel-me-niet-register, waarom word ik wel gebeld?
Huurders die zich hebben aangemeld voor het Bel-me-niet-register worden voor dit klanttevredenheidsonderzoek wel gebeld, omdat het hier gaat om marktonderzoek en niet om telefonische verkoop. Wilt u niet aan dit onderzoek deelnemen? Dat kan, wij maken daar dan melding van in ons systeem.

Is Dudok Wonen in gesprek met huurders?

De huurdershelangenvereniging Dudok Wonen (HBV Dudok Wonen) is voor Dudok Wonen een vertegenwoordiger van haar huurders op corporatieniveau en een belangrijk klankbord om haar beleid op te toetsen. Verder onderhoudt onze vestiging contacten met de bewonerscommissies.

Op welke manier communiceert Dudok Wonen met haar klanten?

Wij vinden openheid en transparantie erg belangrijk. Wij proberen onze klanten dan ook zo goed mogelijk te informeren, zowel persoonlijk als via algemene communicatiemiddelen. 

Bewonersblad

Drie keer per jaar ontvangen alle huurders van Dudok Wonen het gratis magazine ‘Leef’ per post. Dit magazine is ook te vinden op de website van Dudok Wonen.

Projecten, nieuws en actuele ontwikkelingen

Website

Op www.dudokwonen.nl staat altijd het laatste nieuws over projecten, nieuws en hoe Dudok Wonen met actuele ontwikkelingen omgaat. Ook vindt u hier alle folders, servicenummers, vacatures, ons woningaanbod en informatie over onze producten.

Sociale Media

Op onze Facebookpagina vind u regelmatig nieuwe koopwoningen, nieuws, tips en andere zaken. Ook vindt u ons op TwitterLinkedIn, Pinterest en YouTube

Ik wil Dudok Wonen graag een compliment geven

Wat fijn dat u ons een compliment wilt geven. U kunt dat via deze pagina doen.

Met wie heeft de huurder contact binnen Dudok Wonen?

Om het voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben zij een aantal vaste contactpersonen binnen Dudok Wonen. De meeste contacten zullen lopen via de bouwadviseur en de woonadviseur die samen in een rayonteam zitten. Elke bouwadviseur en woonadviseur heeft zijn of haar eigen wijk. Dat heeft een aantal voordelen. Zo houden zij integraal zicht op wat er in een wijk gebeurt en kunnen zij ook verbanden zien tussen de verschillende ontwikkelingen. Voor onze huurders heeft deze aanpak als voordeel dat zij veel met dezelfde medewerkers te maken hebben, die alles van hun wijk weten.

Vertalen / Translate