Mijn Dudok Wonen

Zelf een monteur inplannen voor een reparatie, uw huurcontract inzien, de huur betalen of een serviceabonnement afsluiten, het kan allemaal via Mijn Dudok Wonen. Eenvoudig, snel en veilig en op een moment dat het u uitkomt. 

Via Mijn Dudok Wonen heeft u toegang tot uw gegevens en kunt u huurzaken regelen. Bekijk hier een filmpje met de mogelijkheden.

Klik hier om uw account te activeren: Mijn Dudok Wonen activeren.

Meest aan ons gevraagd over Mijn Dudok Wonen

Wat komt er in de toekomst nog meer beschikbaar in Mijn Dudok Wonen?

  • Meer gegevens over uw woning. Bijvoorbeeld energielabel, WOZ waarde
  • De huurspecificatie (servicekosten, huurprijs)
  • Een inbox met brieven, mailingen en andere documenten
  • Inzicht in de planning van het onderhoud aan uw woning

Kan ik mijn huur betalen via Mijn Dudok Wonen?

Als u niet betaalt via automatische incasso, of wanneer uw automatische betaling via de bank is niet gelukt, dan kunt u uw huur via Mijn Dudok Wonen betalen.

Op de pagina "Financieel overzicht" kunt u uw openstaande huur betalen via iDeal.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt van Mijn Dudok Wonen. Wat kan ik doen?

Ga naar Mijn Dudok Wonen en klik op "ik ben mijn wachtwoord vergeten". U kunt hier uw e-mailadres invullen en u krijgt daarin een mail met verdere instructies.

Hoe kan ik uitloggen op Mijn Dudok Wonen?

Klik op het slotje van Mijn Dudok Wonen, kies vervolgens ‘uitloggen’.

Wij adviseren u altijd uit te loggen van Mijn Dudok Wonen. Zeker als u op een openbare computer bent ingelogd.

Wat zijn de voordelen van Mijn Dudok Wonen?

  • Regel snel, gemakkelijk en veilig zelf uw huurzaken op een moment dat het u uitkomt.
  • Bekijk uw woninggegevens
  • Doe een digitale aanvraag
  • Betaal uw huur via iDEAL
  • Verander uw betaalwijze van acceptgiro naar automatische incasso

Hoe activeer ik mijn account voor Mijn Dudok Wonen?

In mei 2016 zijn wij live gegaan met Mijn Dudok Wonen. Al onze huurders hebben toen een brief en flyer ontvangen. Deze is naar uw thuisadres gestuurd. Hierin vindt u uw activatiecode. Met uw e-mailadres en activatiecode maakt u uw account aan. Hieronder leggen we het stapsgewijs uit:

Stap 1

Ga naar Mijn Dudok Wonen activeren

Stap 2

  • U bent nu op het activatiescherm van Mijn Dudok Wonen.
  • Vul uw e-mailadres in
  • Vul uw activatiecode in
  • Klik op activeren

Stap 3

U heeft zich nu aangemeld. Op uw e-mailadres ontvangt u een e-mail met als onderwerp ‘Uw account activeren’. Hierin staat een link om uw account definitief te activeren. Druk op de link ‘Activeer mijn account’.

Stap 4

  • In het volgende scherm voert u uw gegevens in
  • Maak uw eigen wachtwoord aan
  • Uw wachtwoord heeft minimaal 6 tekens, waaronder 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer
  • Klik op ‘Activeren’
  • Uw account op Mijn Dudok Wonen is geactiveerd!
  • U ziet daarvan een bevestiging in beeld
  • Klik op de knop ‘Verder’ en u komt terecht op uw Mijn Dudok Wonen pagina

Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe kan ik deze gebruiken voor Mijn Dudok Wonen?

Log eerst nog in met uw oude e-mailadres op Mijn Dudok Wonen
Ga naar Mijn instellingen en geef uw nieuwe e-mailadres door. U krijgt een bevestiging op u nieuwe e-mailadres. Klik op de link in de bevestiging en u logt in met uw nieuwe e-mailadres.

Wat kan ik met Mijn Dudok Wonen?

• Uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
• De gegevens van uw woning bekijken
• Online een afspraak maken voor een reparatie
• Overlast melden
• Een compliment, tip of klacht doorgeven
• De betaalwijze van uw huur aanpassen
• Uw huur betalen
• Uw huur opzeggen

Kan ik de huur contant betalen?

Vanwege veiligheidsredenen kan de huur niet contant worden betaald. U kunt tijdens kantoortijden altijd bij ons langskomen om te betalen met uw pinpas. Onze verhuurmakelaars beschikken over een mobiel pinapparaat. Wanneer u een bedrag moet voldoen bij het tekenen van het huurcontract, kunt u gebruik maken van het mobiele pinapparaat. 

Meer vragen over dit onderwerp (4)

Vertalen / Translate