Pagina niet gevonden

Kunnen we je verder helpen?

Een goede woning en een fijne buurt vinden wij erg belangrijk. Wonen is tenslotte meer dan een dak boven je hoofd. Wij willen graag tevreden bewoners en werken voortdurend aan de kwaliteit van onze woningen en aan onze dienstverlening. Veel vragen over jouw woning en woonomgeving vind je daarom op www.dudokwonen.nl

Reparatie melden?
Als huurder ben je zelf verantwoordelijk voor het klein onderhoud aan de woning. Zoals reparaties aan hang- en sluitwerk, schoonhouden van dakgoten en het ontstoppen van de gootsteen en toilet. 
Bij een huurwoning zorgt Dudok Wonen voornamelijk voor het casco, de buitenkant van de woning. Is er reparatie nodig? Dan kun je hier een reparatieverzoek melden.

Storing aan de centrale verwarming?
Je kunt jouw storing melden op de website bij 
Mijn Dudok Wonen. Bonarius belt je dan terug om de storing op te lossen of een afspraak te maken voor een monteur.

Bij spoed
Bij spoed, zoals lekkages, kun je ook bellen met 035 - 646 16 00. Je hoort dan op het antwoordapparaat hoe je een spoedmelding kunt doorgeven.

Riool en/of gootsteen verstopping?
Je kunt jouw storing melden op de website bij 
Mijn Dudok Wonen. Teeuwissen belt je dan terug om de verstopping op te lossen of een afspraak te maken voor een monteur.

Overlast?
Bij overlast met je buren kun je contact opnemen met Versa Welzijn via buurtbemiddeling@versawelzijn.nl

Heb je een andere vraag?
Je kunt ons op werkdagen van maandag tot en met vrijdag bellen tussen 9:00 en 13:00 uur op 035 - 646 16 00. Of stuur een mail naar info@dudokwonen.nl. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.

Met vriendelijke groet,

Dudok Wonen