KWH - Onderzoek

Keurmerk voor goede dienstverlening van woningcorporaties

Helpt u ons de dienstverlening te verbeteren?

KWH is het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties. KWH helpt Dudok Wonen en andere corporaties om samen met bewoners te werken aan goede dienstverlening.

Wat vindt u bijvoorbeeld van:

  • het contact met Dudok Wonen;
  • de informatie die u van ons ontvangt;
  • hoe reparaties of onderhoud worden uitgevoerd?

Op deze en veel andere vragen halen wij de antwoorden van bewoners op. Dit doen wij door middel van vragenlijsten. Dat gebeurt het hele jaar door. Door uw antwoorden weten wij waar u tevreden over bent, wat u belangrijk vindt en wat er beter kan. Zo kan Dudok Wonen haar dienstverlening steeds aanpassen en verbeteren.

Vragenlijsten ontvangt u per e-mail of telefonisch

Als bewoner kunt u een e-mail ontvangen of u kunt gebeld worden met de vraag een vragenlijst in te vullen. Het is uiteraard uw keuze of u dit doet. Voor het onderzoek werkt KWH samen met onderzoeksbureau DESAN. Zij versturen de e-mails en zij bellen voor het telefonisch afnemen van de vragenlijsten. Het bellen gebeurt ook met mobiele nummers. Heeft u een oproep gemist van een mobiel nummer dat u niet kent en u belt dit nummer terug, dan hoort u dat dit een telefoontje voor het onderzoek was.

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om

U kunt ervan uitgaan dat zowel Dudok Wonen, als DESAN en KWH zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Uw gegevens worden alleen voor dit onderzoek gebruikt. U kunt zelf beslissen of u anoniem wilt blijven of niet.

Heeft u vragen?

Neem dan contact met ons op.