MijnDudok

Met een MijnDudok-account heb je toegang tot jouw persoonlijke gegevens. Ook regel je woonzaken eenvoudig en snel online. Denk aan:

  • Een reparatieverzoek indienen;
  • Een serviceabonnement afsluiten;
  • Jouw huurcontract bekijken;
  • Jouw huur opzeggen;
  • Overlast melden.

Bekijk hier een video met de mogelijkheden.

Account activeren
Huur je van ons? Dan kun je een MijnDudok-account aanmaken via de activatie pagina.

Veel gevraagd over MijnDudok

Hoe activeer ik mijn account voor Mijn Dudok Wonen?

Algemeen

In mei 2016 zijn wij live gegaan met MijnDudok. Al onze huurders hebben toen thuis een brief en flyer met een activatiecode ontvangen. Met je e-mailadres en activatiecode maak je jouw account aan. Hieronder leggen we het per stap uit:

  1. Ga naar de activatiepagina van MijnDudok. Vul je e-mailadres en activatiecode in en klik op ‘Activeren’.
  2. Je ontvangt een e-mail met de onderwerpregel ‘Uw account activeren’. Klik op de link ‘Activeer mijn account’.
  3. Vul je gegevens in en kies een wachtwoord van minimaal 6 tekens, met minstens 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer. Klik vervolgens op ‘Activeren’.
  4. Je account is nu geactiveerd! Klik op ‘Verder’ om naar MijnDudok te gaan.

    Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe kan ik deze gebruiken voor Mijn Dudok Wonen?

    Algemeen

    Volg onderstaande stappen:

    1. Log eerst in met jouw oude e-mailadres op MijnDudok
    2. Ga naar 'Mijn instellingen' in het MijnDudok-account en geef daar jouw nieuwe e-mailadres door.
    3. Je ontvangt een bevestiging per mail op jouw nieuwe e-mailadres. Klik op de link in de bevestigingsmail. Je logt nu in met jouw nieuwe e-mailadres.

    Kan ik mijn huur betalen via Mijn Dudok Wonen?

    Algemeen

    Je kunt de huur via MijnDudok betalen als:

    • je niet via automatische incasso betaalt, of;
    • de automatische betaling via de bank niet gelukt is.

    Op de pagina "Financieel overzicht" in MijnDudok betaal je de openstaande huur via iDeal.